Vragen over registreren/inloggen

Moet ik registreren/inloggen?
Nee, u hoeft niet geregistreerd of ingelogd te zijn om een aankoop te doen.

Wat zijn de voordelen als ik mijzelf registreer?
Wanneer u een account aanmaakt (registreert) kunt u meerdere factuur- en afleveradressen aanmaken, snel (herhaal)orders plaatsen en wijzigingen in uw gegevens aanbrengen. Als u als zakelijke klant registreert, worden ook uw kortingen zichtbaar. Per product waar u een korting op krijgt ziet u onze adviesprijs en uw prijs staan.

Ik heb een kortingafspraak bij jullie maar zie mijn kortingen niet
Als u al klant bij ons bent en nog geen account had aangemaakt zijn uw kortingen niet zichtbaar. Als u een account aanmaakt (registreert) zullen wij achter de schermen uw afspraken met ons doorvoeren in de webshop. Uw kortingen en betaalcondities zijn dan binnen 1 werkdag zichtbaar. U ontvangt een e-mail van ons wanneer dit is gebeurt.

Mijn inloggegevens werken niet
Werken uw inloggegevens niet meer? Dan kunt u bij het inloggen op "Wachtwoord vergeten" klikken. U krijgt dan een link toegestuurd waarbij u uw wachtwoord opnieuw kan instellen.

Even geduld...